Eindhoven ...

Erasmus Eindhovenben..

Friss topikok

Linkblog

HTML

TU/e eddig

2010.02.24. 21:02 | N.Zsuzsi | Szólj hozzá!

 Ebben a félévben egy projektem és 4 "assignmentem" van. A projektem végül a "Knowledge Agoras" lett, ennek keretében tulakdonképpen egy interaktív könyvtárat kell terveznünk. Egyre kevesebben járnak a könyvtárakba, a mi feladatunk, hogy izgalmasabbá, aktraktívabbá tegyük a könyvtárat az emberek számára. Ha minden igaz, az a könyvtár amit tervezünk 2 év múlva el is fog készülni, itt a TU/e könyvtárában. :)

Az első negyed évben elektronikát , és interkulturális design-t vettem fel. Nos, az elektronikát azért, mert ahogy észrevettem, itt az az elvárás, hogy valamilyen elektorinikus szerekezetet tervezzünk, szóval mindenképp hasznos lesz. No, meg ahogy itt tanítják, érdekes is. Ma megvettem életem első "bread board-ját". Erre építjük fel az áramköröket, és végzünk rajtuk méréseket. Nagyon izgi a laborban szórakozni vele. De ténlyeg.:)

 

 

A másik úgymond tárgyam szintén érdekes, minden órán egy csoport tart prezentációt az emberi szokásokról, viselkedésekről és közben alátámasztják egy-egy létező példával, legyen az egy nemzet, vagy egy design tárgy. Akik éppen nem tartnak prezentációt, azoknak pedig kérdezni kell. Következő héten nekem kell majd prezentálnom a csoporttársaimmal. Nos, érdekes lesz. Angolul..csak úgy szabadon..Még jó, hogy a BME-n gyakoroltam párszor.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzsinl.blog.hu/api/trackback/id/tr91787886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása